Saturday 24 November 2012

Happy Birthday To Me !



Dah lama rasanyaa tak menaip dan mengusik blog. kenapaa? jawapannya senang saje. kerana RAJIN yang teramat sangat. okay. Hari ni birthday kitaa. ramai yang wish. Thanks kawan mukaa buku dan kawan sekolah dan someone. Awak buat saya terharu tergaru dan nak terguling sampai depan rumah awak. kenapaa? sebab awak buat saya menangis. kata kata awak sangat tersentuh :'(  Ni text dari diaa. kalau korang baca ape perasaan korang kalau ada seorang laki yang wish kat korang cmni? cmne perasaan korang cmtu lah perasaan aku. Assalamualaikum. sayangkuu? sanah helwah. semoga di murahkan rezeki.. di beri kesihatan yang baik oleh Allah. Ingat pesan saya selalu. InsyaAllah kita di pertemukan jodoh. Saya sayangkan awak tau. Jangan nakal nakal lagi. Dah nak masuk 18tahun dah. Fikir dulu sebelum buat apa apa keputusan. Jangan malu malu dengan saya. tanye je kat saya. Saya bersedia membantu. ok . SALAM SEJAHTERA KEATAS KAMU WAHAI BAKAL MAKMUMKU.   lepas habis je baca tetiba air mata ku mengalir. adakah ini mimpi atau pun realiti. saya terdiam dan hanya berdoa jika apa yang dikatakan ini betul beri lah ku ketabahan untuk menghadapi semuaa ini :'( . Hanya Allah saje yang tahu bertapa gembira dan sedih nya apabila aku terima text ini. Adakah ini ujian dari-Mu? Yaallah kuatkan dan tabah kan hatiku Yaallah. pertemukan lah jodoh ku dengan diaa YaAllah. sesungguhnya aku terlalu menyintai dirinye kerana Mu. jika dia yang terbaik kekalkan lah hubungan kami ini YAALLAH. okay stop luahan hati ini. okay sekarang nak tanya. ape perasaan korang kalau dapat benda yang sama? mesti rasa macam kita rasa. betul tak? okay. cukup lah sekadar ini sahaja. doakan urusan saya di mudahkan di dunia mahupun diakhirat. Exam Exam Exam Exam. kepada seperjuangan saya. Gudluck. Do the Best. masa belum terlambat lagi :)
okay sayang awak semua semua semua kerana ALLAH. Allah dah pertemukan kitaa dalam mukaa buku, burung biru dan blogger. Insyaallah. kitaa berjumpa lagi. jaga diri anda. ingat lah orang tersayanggg <3<3

No comments:

Post a Comment

. Assalamualaikum .
. sila tinggal kan pesanan anda disini .